Shop More Submit  Join Login
About Deviant Artist Member Elly TequilaTurkey Recent Activity
Deviant for 8 Years
Needs Premium Membership
Statistics 99 Deviations 176 Comments 4,704 Pageviews

Newest Deviations

Random Favourites

Activity


deviantID

Ccharlatan
Elly Tequila
Artist
Turkey
Favourite style of art: dadaism
Operating System: 11880
Favourite cartoon character: Edward elric
Personal Quote: Check please!
Interests
Uzun zamandan sonra devianart ile tekrar buluşmanın şerefine bu akşam bi b.k yapmadan mal gibi oturacağım ne süperim lan !! Süper ötesi, über yaratıcı fikirlerim gelsin diye yapıyorum bunu çünkü üretmenin temelinin katıksız mallıktan geldiğini düşünüyorum mal mal halıya bakarken bi bakmışım yok olup başka frekanslara yol alıyorsun arkadaş. Bu ayrılık zamanlarında kendimi; hiç de tahmin ettiğim gibi bir bohemin içene sürüklemedim adeta daha da sığlaşıp kapilatalist çarkın yılmaz neferi eyledim. İşe girdim lan arkadaş mezun falan oldum. Velev ki bu mezuniyet üzerimdeki ölü toprağını atıp insan teriyle beslenen bir canavar ile tanışmamı sağladı. Mutlu musun peki lan arkadaş ? derseniz mutluluk nedir diye sorar kafanızı karıştırırım bu bahsi kapatalım. Tanıştığınız ya da tanışacağınız bu canavar kardeşimizle ilgili bi kaç detay verip size bu dolambaçlı yolda yardımcı olmak istemiyorum zira boş yere vaat veren, meydancı abilerimizden farkım kalmaz. Bak yine dağıldım ya neyse yakın zamanda bişeyler koyucam havalar ısındı fotoğraf ( kimi çevrelerde resim olarakda geçer ) çekmeye çıkacağım. Biliyorum sizde bunu 4 göz, 2 dokungaçlarınızla bekliyorsunuz. Ha bide ayrı eve çıktım lan bahçede kediler ve bi dünya mahlukat var sanki burası benim alderaan'ım. Bu saygı duyulası yaşam formlarınıda profilime taşıyacağım. Uzun zamandan sonra aramızda tekrar köprülerin kurulmasını sağlayan yazıma son verirken kır pidesi yemenizi temenni ediyorum hem ucuz hem lezzetli.
  • Mood: Artistic
  • Listening to: AC/DC
  • Reading: tutunamayane
  • Watching: 50 last kiss

AdCast - Ads from the Community

×

Comments


Add a Comment:
 
:iconwaitingforlefty:
waitingforlefty Featured By Owner May 24, 2011  Hobbyist Photographer
thank you for the favorite! :wave:
Reply
:iconxilla:
xilla Featured By Owner Dec 5, 2006
yay! nice pro =)
Reply
:iconanzel-x:
Anzel-X Featured By Owner Dec 2, 2006  Hobbyist Traditional Artist
Thnk-U soo much 4 fav^^
Reply
:iconkargasa:
kARGasa Featured By Owner Nov 17, 2006   Photographer
:+fav: icin tesekkur ederim...
Reply
:iconevy-and-cats:
evy-and-cats Featured By Owner Nov 8, 2006  Hobbyist Photographer
thank you :w00t:
Reply
:iconvoyager2000:
voyager2000 Featured By Owner Oct 31, 2006   Photographer
:+fav: için teşekkürler.. fakat bu üyeliğimi kullanmıyorum artık... kullandığım üyeliğim bu.. =>
zaten onla da arkadaşsın :D benle yani .D
Reply
:iconevolve2000:
EvolvE2000 Featured By Owner Oct 31, 2006
:+fav: için tşkr
Reply
:iconevolve2000:
EvolvE2000 Featured By Owner Oct 18, 2006
teşekkürler... :hug:
Reply
:iconevy-and-cats:
evy-and-cats Featured By Owner Oct 11, 2006  Hobbyist Photographer
thank you for the fav :wave:
Reply
:iconasik88:
asik88 Featured By Owner Sep 2, 2006
Thank you once again ;)
Reply
Add a Comment: